№ 6 (2024)

Теорія та методика навчання біології

Микола Москаленко, Людмила Міронець
9-16
Практичні роботи як засіб реалізації діяльнісного підходу під час навчання біології в старшій школі на профільному рівні
pdf
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-6-9-16
Ольга Мехед, Олександр Третяк, Микола Дейкун
17-23
Формування професійних компетенцій майбутніх фахівців в галузі охорони здоров’я в умовах дистанційного навчання
pdf
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-6-17-23
Лілія Нікітченко
24-33
Дослідницька діяльність як невід’ємна складова шкільної біологічної освіти
pdf
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-6-24-33

Теорія та методика навчання географії

Надія Бірюкова, Вікторія Канська
34-45
Використання активних методів навчання у процесі вивчення шкільних курсів географії
pdf
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-6-34-45

Теорія та методика навчання фізики, астрономії

Анатолій Сільвейстр, Микола Моклюк
46-53
Теоретичні аспекти розвитку методики навчання фізики в Україні
pdf
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-6-46-53

Теорія та методика навчання хімії

Наталія Безносюк
54-60
Використання хімічного експерименту при формуванні хімічних знань у підготовці майбутніх учителів трудового навчання та технологій
pdf
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-6-54-60
Олег Блажко, Аліна Блажко, Павло Самойленко
68-74
Вітчизняні наукові школи в галузі теорії та методики навчання хімії: персонологічний аспект
pdf
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-6-68-74

Методична підготовка майбутніх учителів предметів природничого циклу

Наталія Бутенко, Олександр Спринь, Ірина Мацейко
116-123
Забезпечення компетентнісного підходу в підготовці вчителя біології як педагогічна проблема
pdf
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-6-116-123
Ніна Лукашова
124-131
Формування готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації екологічної компоненти професійної діяльності
pdf
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-6-124-131
Вікторія Перетятько, Вікторія Меняйло
132-140
Інтегровані різнорівневі завдання у форматі PISA в навчанні природничих наук
pdf
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-6-132-140
Ольга Цуруль
141-150
Урок як провідна дидактична одиниця структурування змісту методичної підготовки майбутніх учителів біології та основ здоровʹя в умовах змішаного навчання
pdf
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-6-141-150

Теорія та методика професійної освіти

Ольга Ярошенко
158-165
Умови здобуття вищої освіти із застосуванням дуальної форми навчання
pdf
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-6-158-165