Том 2 № 5 (2023)
Опис випуску

The journal presents the results of basic and applied environmental research in the fields of psychology, pedagogy, social work, ecological psychology, psychology of personality, social psychology.

Весь випуск
pdf (Англійська)

ЕКОЛОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ

Ірина Саранча, Оксана Фуштей
5-11
Свідоме сприйняття екологічних загроз: роль екологічної психології у формуванні екологічної свідомості
pdf (Англійська)
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-6033-2023-3(5)-5-11
інесса Візнюк, Катерина Волохата
12-18
Феномен стійкості як здатності формувати ефективні методи подолання негативних екологічних впливів
pdf (Англійська)
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-6033-2023-3(5)-12-18
Олег Коломієць
19-26
Посттравматичне зростання в контексті організації волонтерської діяльності як екологічна особистісна потреба
pdf (Англійська)
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-6033-2023-3(5)-19-25
Олексій Марцев
27-34
Особливості організації еколого-психологічно безпечного інклюзивного освітнього середовища в закладах освіти
pdf (Англійська)
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-6033-2023-3(5)-27-34

ПСИХОЛОГІЇ ОСОБИСТОСТІ

Лада Мазай
35-44
Внутрішні чинники стресостійкості як складові професійної ресурсності майбутніх психологів
pdf (Англійська)
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-6033-2023-3(5)-35-44
Леся Коломієць, Галина Шульга, Юлія Лебедь
45-53
Особливості взаємозв'язку самоактуалізації та довіри в молодіжному середовищі
pdf (Англійська)
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-6033-2023-3(5)-45-53

СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Сергій Долинний, Анна Долинна
54-61
Психологічна компетентність у подоланні внутрішнього конфлікту педагогів у межах середовищного підходу
pdf (Англійська)
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-6033-2023-3(5)-54-61
Володимир Шахов, Владислав Шахов, Наталія Лебедєва
62-67
Соціально-психологічні особливості подолання студентами складних життєвих ситуацій
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-6033-2023-3(5)-62-67
Роман Шевченко
68-74
Професійна стійкість волонтерів у контексті екологічного підходу в умовах війни
pdf (Англійська)
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-6033-2023-3(5)-68-74