№ 7 (2024)
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Теорія та методика навчання природничих наук»
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Теорія та методика навчання природничих наук»
Поточний випуск
Архіви
Подання
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контакти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Змінити мову. Поточною мовою є:
Українська
Англійська
Зареєструватися
Увійти
Змінити мову. Поточною мовою є:
Українська
Англійська
№ 7 (2024)
Опубліковано 8 November 2024
Весь випуск
PDF
Теорія та методика навчання біології
Катерина Фещак
7-12
МЕДИКО-БІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВПЛИВУ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ НА ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ
PDF
DOI:
https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-7-7-12
Теорія та методика навчання географії
Йосип Гілецький, Роман Сливка, Ірина Закутинська
13-21
ТРАНСФОРМАЦІЯ СТРУКТУРИ І ЗМІСТУ КУРСУ ГЕОГРАФІЇ ВОСЬМОГО КЛАСУ ДЛЯ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
PDF
DOI:
https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-7-13-21
Надія Ткачук, Оксана Новосад
22-31
ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ «ПІДПРИЄМЛИВІСТЬ ТА ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ» В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ З ГЕОГРАФІЇ
PDF
DOI:
https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-7-22-31
Теорія та методика навчання фізики
Микола Моклюк, Анатолій Сільвейстр, Богдан Павлюк
32-38
МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
PDF
DOI:
https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-7-32-38
Теорія та методика навчання хімії
Олег Блажко, Аліна Блажко, Надія Чайченко, Ольга Худоярова
39-48
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ ЗА ОСВІТНЬО-НАУКОВОЮ ПРОГРАМОЮ «ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ХІМІЇ»
PDF
DOI:
https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-7-39-48
Тетяна Лісовська, Наталія Мельниченко, Олена Стаднічук, Людмила Кучер, Лілія Кропивницька
49-60
ЕФЕКТИВНІСТЬ ОСВІТНІХ ПЛАТФОРМ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН
PDF
DOI:
https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-7-49-60
Методична підготовка майбутніх учителів предметів природничого циклу
Ольга Мехед, Надія Тюпіна
61-66
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРЕДМЕТІВ ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ В УМОВАХ РЕФОРМИ НУШ
PDF
DOI:
https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-7-61-66
Лілія Нікітченко
67-76
ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ РЕАЛІЗАЦІЇ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
PDF
DOI:
https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-7-67-76
Павло Самойленко
77-85
ПРОЄКТНА ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-МЕТОДИЧНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ БАКАЛАВРА СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (ХІМІЯ)
PDF
DOI:
https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-7-77-85
Теорія та методика професійної освіти
Alla Stepanyuk, Ludmyla Mironets, Tetiana Olendr, Mykola Zhyhadlo
86-96
STEM, STEAM ЧИ STREAM-ОСВІТА: ВИБІР ЗА ВАМИ!
PDF
DOI:
https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-7-86-96
Микола Садовий, Олена Трифонова
97-102
МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАУРОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ НА ЗАСАДАХ САМООРГАНІЗАЦІЙНОГО ПІДХОДУ
PDF
DOI:
https://doi.org/10.31652/2786-5754-2024-7-97-102
×
Ім'я користувача
*
Обов'язково
Пароль
*
Обов'язково
Забули пароль?
Запам'ятати мене
Увійти
Немає облікового запису?
Зареєструватися