№ 2 (2022)
Опис випуску

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Теорія та методика навчання природничих наук. Вінниця: ВДПУ, 2022. № 2. 90 с.

Весь випуск
pdf

Теорія та методика навчання біології

Лілія Нікітченко, Наталія Баюрко
7-17
Організація дистанційного навчання учнів на уроках біології
pdf
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-5754-2022-2-7-17

Теорія та методика навчання географії

Григорій Денисик, Олександр Лаврик, Валентина Цимбалюк
18-32
ГЕОГРАФІЧНА ОСВІТА В УКРАЇНІ: QUO VADIS?
pdf
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-5754-2022-2-18-32

Теорія та методика навчання фізики

Микола Моклюк, Ольга Моклюк, Анатолій Сільвейстр
33-44
РЕАЛІЗАЦІЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФІЗИКИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
pdf
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-5754-2022-2-33-44

Теорія та методика навчання хімії

Олексій Гиря
45-55
ВИКОРИСТАННЯ МЕНТАЛЬНИХ КАРТ НА НАВЧАЛЬНИХ ЗАНЯТТЯХ З ХІМІЇ
pdf
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-5754-2022-2-45-55
Вікторія Підгурська, Галина Сакалова
56-67
УДОСКОНАЛЕННЯ ЛАБОРАТОРНОГО ПРАКТИКУМУ З ОРГАНІЧНОЇ ХІМІЇ ВІДПОВІДНО ДО УМОВ СЬОГОДЕННЯ
pdf
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-5754-2022-2-56-67

Методична підготовка майбутніх учителів предметів природничого циклу

Ольга Авдєєва
68-77
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇ ДО ФОРМУВАННЯ ГНОСТИЧНИХ УМІНЬ В УЧНІВ У ПОЗАКЛАСНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
pdf
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-5754-2022-2-68-77
Ігор Ткаченко, Юрій Краснобокий
78-87
РОЛЬ ІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ПРИРОДОЗНАВСТВО»
pdf
DOI: https://doi.org/10.31652/2786-5754-2022-2-78-87