wwww

№ 2 (2023)

##issue.tableOfContents##

Зміст

Концептуальні засади мистецької освіти

Педагогічні ідеї Віталія Івановича Газінського у контексті професійної підготовки здобувачів музично-педагогічної освіти
Ірина Сідорова, Тетяна Грінченко, Людмила Василевська-Скупа
7-17
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1009-2023(2)-01
Педагогічні можливості мистецтва хореографії у творчому розвитку підлітків
Людмила Онофрійчук, Світлана Онофрійчук
18-24
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2023(2)-02
Розвиток творчих здібностей у майбутніх фахівців художньо-декоративного мистецтва під час вивчення народних ремесел і промислів
Оксана Марущак, Олександр Шинін, Наталія Вусик
25-33
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2023(2)-03

Мистецтво в соціокультурному континуумі

Розвиток музичних здібностей молодших школярів засобами інструментального музикування
Катерина Кушнір, Діана Нагорна
34-39
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2023(2)-04
Роль академічної доброчесності у навчанні студентів спеціальності «Музичне мистецтво»
Анна Кифенко, Дана Сопова
40-46
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2023(2)-05
Діалог культур як основа сучасного мультикультурного cоціуму в умовах культурної глобалізації
Юлія Москвічова
47-54
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2023(2)-06
Тоталітарні режими Європи та музика: хроніки протистояння
Олена Верещагіна-Білявська, Катерина Швець
55-64
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2023(2)-07
Витоки фортепіанного виконавства Поділля
Наталія Мозгальова, Сергій Селезньов, Ярослав Новосадов
65-69
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2023(2)-08
Інноваційні підходи до розвитку осередків подільського гончарства
Тетяна Зузяк, Віктор Соловей
70-76
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2023(2)-09
Використання DALL-E у професійній підготовці майбутніх фахівців галузі культури та мистецтва
Володимир Уманець, Світлана Кізім, Богдан Розпутня
77-83
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2023(2)-10
Переглянути всі випуски