Опубліковано 18-12-2023
Ключові слова
- академічна доброчесність, академічний обман, етичні якості, кодекс честі студента, музичне мистецтво, прояви академічної нечесності, плагіат
Авторське право (c) 2024 Anna Kyfenko, Dana Sopova
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by/4.0/88x31.png)
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Анотація
У статті розглянуто роль академічної доброчесності в контексті університетської освіти та підготовки майбутніх фахівців у галузі музичного мистецтва. Авторами розкрито сутність поняття академічної доброчесності та його значення для формування компетентних студентів і музикантів. Проаналізовано ставлення до плагіату студентів, які навчаються за спеціальністю «Музичне мистецтво». У статті зазначено збільшення випадків порушень принципів академічної доброчесності в освітній діяльності українських закладів вищої освіти. Авторами висвітлено європейський досвід у формуванні етичної компетентності майбутніх фахівців у сфері музичного мистецтва як приклад для подолання проблем академічної нечесності, таких як списування, плагіат і нелегітимне отримання оцінок.
Академічна доброчесність, визначена як високий ступінь чесності та етичності в навчальному процесі, стає важливою складовою підготовки фахівців спеціальності «Музичне мистецтво». Сучасний етап становлення вищої музичної освіти визначає важливість цінностей, які керують студентами на шляху до майстерності в мистецтві.
Академічна доброчесність виступає не лише як норма поведінки, але й як механізм формування високих стандартів та відповідальності. Студенти мистецьких спеціальностей, дотримуючись принципів академічної доброчесності, не лише демонструють свою гідність, але й підтримують етичні стандарти в мистецькому середовищі. Доведено, що академічна доброчесність – це сукупність правил, що визначені законодавством та морально-етичних принципів, яких потрібно дотримуватись усім учасникам освітнього процесу. Доведено, що академічна доброчесність є морально-етичною категорією, що ґрунтується на усталених нормах та правилах поведінки вченого, які гарантують свободу при виконанні навчально-дослідницьких завдань студентів мистецьких спеціальностей.
Завантаження
Посилання
- Аліксійчук O. С., Федорчук В. В. (2018) Проєктна діяльність студентів у процесі опанування навчальної дисципліни «Шкільний курс світової художньої культури та методика його викладання». Кам’янець-Подільський, С. 31.
- Бех I. (1998) Особистісно-зорієнтоване виховання. Науково-методичний посібник. Київ, ІЗМН, С. 204.
- Дичківська I. M. (2004) Інноваційні педагогічні технології: навчальний посібник. Київ, Академвидав, С. 68.
- Кремінь, В. Г. (2008) Енциклопедія освіти. Академія педагогічних наук України. Київ, Юрінком Інтер, 1040 с.
- Лопушинська Г. В. (2020). Метод проектів в контексті сучасної освіти. Директор школи, № 18. С. 30.
- Таран З. В. (2020). Трансформація ролі педагога в управлінні творчими та практико-орієнтованими проєктами. Відкритий урок, № 5-6. С. 199.
- Shulyk M., Shulha, N.,Oblovatska, N., Andrusiak, H.,Pobiianska, N. State policy and legal provision of socially hazardous diseases in Ukraine: the case of HIV/AIDS analyzed from bioethical, medical, and legal perspectives. Amazonia Investiga. 2023. 12(65). Р.276-286. https://doi.org/10.34069/AI/2023.65.05.26
- State Guarantees of the Right to Housing for War Veterans: Substantive and Procedural Aspects. Andriy P. Cherneha, Zhanna V. Udovenko, Nataliia A. Sergiienko, Nataliia O. Oblovatska, Alyona O. Dotsenko. Cuestiones Políticas. Vol. 38 N Especial (1era parte 2020). Р. 223-247. https://doi.org/10.46398/cuestpol.38e.15