Педагогічні ідеї Віталія Івановича Газінського у контексті професійної підготовки здобувачів музично-педагогічної освіти Ірина Сідорова, Тетяна Грінченко, Людмила Василевська-Скупа 7-17 pdf DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1009-2023(2)-01
Педагогічні можливості мистецтва хореографії у творчому розвитку підлітків Людмила Онофрійчук, Світлана Онофрійчук 18-24 pdf DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2023(2)-02
Розвиток творчих здібностей у майбутніх фахівців художньо-декоративного мистецтва під час вивчення народних ремесел і промислів Оксана Марущак, Олександр Шинін, Наталія Вусик 25-33 pdf (Англійська) DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2023(2)-03
Розвиток музичних здібностей молодших школярів засобами інструментального музикування Катерина Кушнір, Діана Нагорна 34-39 pdf DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2023(2)-04
Роль академічної доброчесності у навчанні студентів спеціальності «Музичне мистецтво» Анна Кифенко, Дана Сопова 40-46 pdf DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2023(2)-05
Діалог культур як основа сучасного мультикультурного cоціуму в умовах культурної глобалізації Юлія Москвічова 47-54 pdf DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2023(2)-06
Тоталітарні режими Європи та музика: хроніки протистояння Олена Верещагіна-Білявська, Катерина Швець 55-64 pdf DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2023(2)-07
Витоки фортепіанного виконавства Поділля Наталія Мозгальова, Сергій Селезньов, Ярослав Новосадов 65-69 pdf DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2023(2)-08
Інноваційні підходи до розвитку осередків подільського гончарства Тетяна Зузяк, Віктор Соловей 70-76 pdf DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2023(2)-09
Використання DALL-E у професійній підготовці майбутніх фахівців галузі культури та мистецтва Володимир Уманець, Світлана Кізім, Богдан Розпутня 77-83 pdf DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2023(2)-10