Історико-ретроспективний аналіз музично-естетичного виховання дітей у школах Люксембургу Володимир Черкасов 7-12 DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1009-2023(1)-01
Музична терапія як метод навчання та розвитку молодших школярів за умов воєнного стану Ірина Швець, Людмила Василевська-Скупа, Наталія Кравцова 13-20 pdf DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1009-2023(1)-02
Методика застосування інноваційних технологій навчання в диригентсько-хоровій підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва Катерина Кушнір, Ганна Білозерська, Володимир Ковальчук 21-27 pdf DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1009-2023(1)-03
Змінювання змістів мистецьких творів як результат заміщення та розмивання первісних значень прецедентних феноменів Богдан Сюта 28-36 pdf DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1009-2023(1)-04
Освітньо-виховна діяльність у спеціалізованих дитячих художніх закладах Поділля другої половини XX століття Тетяна Зузяк, Оксана Марущак, Віктор Соловей, Інна Швець 37-44 pdf DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1009-2023(1)-05
Борис Буєвський: творчий портрет на тлі музичних процесів другої половини XX століття Олена Верещагіна-Білявська, Алла Степова 45-51 pdf DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1009-2023(1)-06
Стан підготовки фахівців мистецького спрямування в університетах Європейського Союзу та США до застосування музичної терапії в професійній діяльності Руфіна Доброволска 52-60 pdf DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1009-2023(1)-07
Педагогічне краєзнавство як фактор розвитку творчої індивідуальності учнів у спадщині М. Д. Леонтовича Алла Губаль 61-68 pdf DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1009-2023(1)-08
Творчість Олександра Козаренка в контексті постмодернізму Анна Новосадова, Наталія Задачина 69-74 pdf DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1009-2023(1)-09
Роль духовної музики у творчості українських композиторів Тетяна Грінченко, Ольга Клітинська 75-80 pdf DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1009-2023(1)-10