Том 1, № 5 (2025)

##issue.tableOfContents##

Зміст

Статті

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ФАХОВОЇ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО - ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Ольга Щолокова
10-17
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-01
СУЧАСНА МОЗАЇКА В ІНТЕР’ЄРАХ ЯК ВИД ЦИФРОВОГО МИСТЕЦТВА
Олена Швець, Дмитро Коломієць, Юрій Бабчук
18-26
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-02
ДО ПИТАННЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ: ГЕРМЕНЕВТИЧНИЙ ПІДХІД
Тетяна Зузяк, Наталія Мозгальова, Тетяна Грінченко
27-35
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-03
НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ УМІНЬ АНСАМБЛЕВОГО СПІВУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Ван Яньлі
36-43
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-04
ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ НІКОЛАУСА ГАРНОНКУРТА ТА CONCENTUS MUSICUS VIENNA У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ РУХУ ІСТОРИЧНО ОРІЄНТОВАНОГО ВИКОНАВСТВА
Олена Верещагіна-Білявська, Олена Потоцька, Ярослав Хачинський
44-55
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-05
МЕТОДОЛОГІЯ СИНЕРГЕТИЧНОГО ПІДХОДУ ЯК ОСНОВА СПІВАЦЬКОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТІВ МИСТЕЦТВ
Чжао Юйлун
56-61
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-06
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Сін Лу, Ольга Щолокова
62-69
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-07
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У ПРОЦЕСІ ІНТЕРПРЕТАТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ КЛАСУ УДАРНИХ ІНСТРУМЕНТІВ
Дмитро Замишляєв
70-79
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-08
ФОРМУВАННЯ МИСТЕЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА
Тетяна Коваль
79-84
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-09
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ МУЗЕЇВ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СВІТОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ
Ірина Шимкова, Світлана Цвілик, Оксана Марущак, Віталій Глуханюк
85-92
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-10
УКРАЇНСЬКІ ХУДОЖНИКИ - ФУНДАТОРИ СТАНОВЛЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ПРОФЕСІЙНО-МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ НА ЗЛАМІ СТОЛІТЬ (ХІХ - ХХ СТ.)
Владислава Фальченко
93-98
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-11
ТЕАТР ЯК ПЕДАГОГІЧНА ФОРМА РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ ЦІЛІСНОЇ ОСВІТИ ОСОБИСТОСТІ У РАННІЙ НОВИЙ ЧАС
Руслан Басенко
99-106
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-12
РОЛЬ КОЛЬОРУ У ФОРМУВАННІ ЕМОЦІЙНОГО СПРИЙНЯТТЯ У ЖИВОПИСІ
Тетяна Голінська, Віктор Соловей
107-114
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-13
ТВОРЧІСТЬ ЯК ШЛЯХ ДО ВІДНОВЛЕННЯ: АРТ-ТЕРАПІЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ
Інесса Візнюк, Сергій Долинний, Анна Долинна, Катерина Волохата
115-122
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-14
ВПЛИВ ТЕХНІКИ «САШІ-МОНО» НА СУЧАСНЕ МИСТЕЦТВО: ТРАДИЦІЇ ЯПОНСЬКОЇ СТОЛЯРНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ В НОВІТНІХ ІНТЕРПРЕТАЦІЯХ
Сергій Дубовик
123-128
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-15
ВОКАЛЬНА МЕТОДИКА ЕЛІЗАБЕТ ХОВАРТ «THE TEACHER’S VOCAL POWER METHOD TOOLKIT» В ПРОЄКЦІЇ НА ЕСТРАДНИЙ СПІВ: АНАЛІЗ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ГОЛОВНИХ ПІДХОДІВ В РОБОТІ НАД ВІБРАТО
Наталя Дрожжина, Володимир Откидач
129-137
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-16
ГАРМОНІЙНИЙ СИНТЕЗ ТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ І СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МУЗИЧНОМУ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ
Алла Владимирова
138-144
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-17
ГРА ЯК ЗАСІБ ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО Й МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Катерина Колеснік, Світлана Похила, Надія Комарівська, Інна Карук
145-150
DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-18
Переглянути всі випуски