ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ФАХОВОЇ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО - ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА Ольга Щолокова 10-17 PDF DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-01
СУЧАСНА МОЗАЇКА В ІНТЕР’ЄРАХ ЯК ВИД ЦИФРОВОГО МИСТЕЦТВА Олена Швець, Дмитро Коломієць, Юрій Бабчук 18-26 PDF DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-02
ДО ПИТАННЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХОРЕОГРАФІЇ: ГЕРМЕНЕВТИЧНИЙ ПІДХІД Тетяна Зузяк, Наталія Мозгальова, Тетяна Грінченко 27-35 PDF DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-03
НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ УМІНЬ АНСАМБЛЕВОГО СПІВУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА Ван Яньлі 36-43 PDF DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-04
ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ НІКОЛАУСА ГАРНОНКУРТА ТА CONCENTUS MUSICUS VIENNA У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ РУХУ ІСТОРИЧНО ОРІЄНТОВАНОГО ВИКОНАВСТВА Олена Верещагіна-Білявська, Олена Потоцька, Ярослав Хачинський 44-55 PDF DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-05
МЕТОДОЛОГІЯ СИНЕРГЕТИЧНОГО ПІДХОДУ ЯК ОСНОВА СПІВАЦЬКОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТІВ МИСТЕЦТВ Чжао Юйлун 56-61 PDF DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-06
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Сін Лу, Ольга Щолокова 62-69 PDF DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-07
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ У ПРОЦЕСІ ІНТЕРПРЕТАТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ КЛАСУ УДАРНИХ ІНСТРУМЕНТІВ Дмитро Замишляєв 70-79 PDF DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-08
ФОРМУВАННЯ МИСТЕЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ТЕАТРАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА Тетяна Коваль 79-84 PDF DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-09
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ МУЗЕЇВ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ СВІТОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ Ірина Шимкова, Світлана Цвілик, Оксана Марущак, Віталій Глуханюк 85-92 PDF DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-10
УКРАЇНСЬКІ ХУДОЖНИКИ - ФУНДАТОРИ СТАНОВЛЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ ТА ПРОФЕСІЙНО-МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ НА ЗЛАМІ СТОЛІТЬ (ХІХ - ХХ СТ.) Владислава Фальченко 93-98 PDF DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-11
ТЕАТР ЯК ПЕДАГОГІЧНА ФОРМА РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ ЦІЛІСНОЇ ОСВІТИ ОСОБИСТОСТІ У РАННІЙ НОВИЙ ЧАС Руслан Басенко 99-106 PDF DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-12
РОЛЬ КОЛЬОРУ У ФОРМУВАННІ ЕМОЦІЙНОГО СПРИЙНЯТТЯ У ЖИВОПИСІ Тетяна Голінська, Віктор Соловей 107-114 PDF DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-13
ТВОРЧІСТЬ ЯК ШЛЯХ ДО ВІДНОВЛЕННЯ: АРТ-ТЕРАПІЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ Інесса Візнюк, Сергій Долинний, Анна Долинна, Катерина Волохата 115-122 PDF DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-14
ВПЛИВ ТЕХНІКИ «САШІ-МОНО» НА СУЧАСНЕ МИСТЕЦТВО: ТРАДИЦІЇ ЯПОНСЬКОЇ СТОЛЯРНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ В НОВІТНІХ ІНТЕРПРЕТАЦІЯХ Сергій Дубовик 123-128 PDF DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-15
ВОКАЛЬНА МЕТОДИКА ЕЛІЗАБЕТ ХОВАРТ «THE TEACHER’S VOCAL POWER METHOD TOOLKIT» В ПРОЄКЦІЇ НА ЕСТРАДНИЙ СПІВ: АНАЛІЗ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ГОЛОВНИХ ПІДХОДІВ В РОБОТІ НАД ВІБРАТО Наталя Дрожжина, Володимир Откидач 129-137 PDF DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-16
ГАРМОНІЙНИЙ СИНТЕЗ ТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ І СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МУЗИЧНОМУ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ Алла Владимирова 138-144 PDF DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-17
ГРА ЯК ЗАСІБ ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО Й МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ Катерина Колеснік, Світлана Похила, Надія Комарівська, Інна Карук 145-150 PDF DOI: https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-18