Статті
РОЗКРИТТЯ ПОТЕНЦІАЛУ ГРИ ЯК ЗАСОБУ ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО Й МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Опубліковано 01-01-2025
Ключові слова
- діти старшого дошкільного віку,
- молодші школярі,
- гра,
- ігрова діяльність
Як цитувати
РОЗКРИТТЯ ПОТЕНЦІАЛУ ГРИ ЯК ЗАСОБУ ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО Й МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. (2025). Мистецтво в культурі сучасності: теорія та практика навчання, 5, 146-149. https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-18
Анотація
Використання ігор як засобу навчання й виховання дітей дошкільного й молодшого шкільного віку. Основною метою цих документів є формування дитини нового покоління: відповідального, вдумливого, креативного, ініціативного, індивідуального, здатного розв’язувати життєві ситуації. У цьому контексті усвідомлення педагогом значущості гри та його вміння інтегрувати її в освітній процес стає важливою передумовою для гармонійного розвитку дитини.Завантаження
Дані завантажень поки не доступні.
Посилання
- Базовий компонент дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти). Наказ МОН України від 12.01.2021 № 33 «Про затвердження Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) нова редакція». URL: http://surl.li/qjxo (дата звернення: 20.10.2022).
- Войтко В. І. Психологічний словник. Київ: Вища школа, 1982. 214 с.
- Дитина: Освітня програма для дітей від двох до семи років / наук. кер. проєкту В.О. Огнев’юк; авт. кол.: Г.В. Бєлєнька, О.Л. Богініч, В.М. Вертугіна [та ін.]; наук. ред. Г.В. Бєлєнька; Київ. у - т ім. Б. Грінченка. Київ: Київ. у - т ім. Б. Грінченка. 2020. 440 с.
- Луценко І.О. Дитина - дорослий: вчимося спілкуватись. Київ: Світич, 2008. 156 с.
- Любчак Л.В., Колеснік К.А. Методика організації ігрової діяльності: практикум. Вінниця: ЦОП «Документ Принт», 2017. 196 с.
- Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» / наук. ред. Г.В. Бєлєнька, О.А. Половіна, І.В. Кондратець; авт. кол.: Г.В. Бєлєнька, О.Л. Богініч, В.М. Вертугіна, К.І. Волинець та ін. Київ: ТОВ «АКМЕ ГРУП», 2021. 568 с.
- Організація дитячої ігрової діяльності в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: навчально - методичний посібник / За ред. Г.С. Тарасенко. Київ: Видавничий Дім «Слово», 2010. 320 с.
- Karuk I., Kolesnik K., Kryvosheya T., Pakhalchuk N., Pokhyla S. Trends of implementation of research - experimental activities in preschool educational institutions of ukraine in today’s conditions . SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION: Proceedings of the International Scientific Conference. Volume II, May 24th, 2024. 16 - 26.],
- keywords
- en
- play
- preschool education
- primary education
- child development
- pedagogy
- play activity
- uk
- гра
- дошкільна освіта
- початкова освіта
- розвиток дитини
- педагогіка
- ігрова діяльність