№ 5 (2025)
Статті

РОЗКРИТТЯ ПОТЕНЦІАЛУ ГРИ ЯК ЗАСОБУ ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО Й МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Катерина Колеснік
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Вінниця, Україна
Світлана Похила
Горбанівський заклад дошкільної освіти (ясла - садок) «Перлина» Агрономічної сільської ради, с. Горбанівка, Вінницький район, Україна
Надія Комарівська
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Вінниця, Україна
Інна Карук
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Вінниця, Україна

Опубліковано 01-01-2025

Ключові слова

  • діти старшого дошкільного віку,
  • молодші школярі,
  • гра,
  • ігрова діяльність

Як цитувати

РОЗКРИТТЯ ПОТЕНЦІАЛУ ГРИ ЯК ЗАСОБУ ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО Й МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. (2025). Мистецтво в культурі сучасності: теорія та практика навчання, 5, 146-149. https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-18

Анотація

Використання ігор як засобу навчання й виховання дітей дошкільного й молодшого шкільного віку. Основною метою цих документів є формування дитини нового покоління: відповідального, вдумливого, креативного, ініціативного, індивідуального, здатного розв’язувати життєві ситуації. У цьому контексті усвідомлення педагогом значущості гри та його вміння інтегрувати її в освітній процес стає важливою передумовою для гармонійного розвитку дитини.

Завантаження

Дані завантажень поки не доступні.

Посилання

  1. Базовий компонент дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти). Наказ МОН України від 12.01.2021 № 33 «Про затвердження Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) нова редакція». URL: http://surl.li/qjxo (дата звернення: 20.10.2022).
  2. Войтко В. І. Психологічний словник. Київ: Вища школа, 1982. 214 с.
  3. Дитина: Освітня програма для дітей від двох до семи років / наук. кер. проєкту В.О. Огнев’юк; авт. кол.: Г.В. Бєлєнька, О.Л. Богініч, В.М. Вертугіна [та ін.]; наук. ред. Г.В. Бєлєнька; Київ. у - т ім. Б. Грінченка. Київ: Київ. у - т ім. Б. Грінченка. 2020. 440 с.
  4. Луценко І.О. Дитина - дорослий: вчимося спілкуватись. Київ: Світич, 2008. 156 с.
  5. Любчак Л.В., Колеснік К.А. Методика організації ігрової діяльності: практикум. Вінниця: ЦОП «Документ Принт», 2017. 196 с.
  6. Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» / наук. ред. Г.В. Бєлєнька, О.А. Половіна, І.В. Кондратець; авт. кол.: Г.В. Бєлєнька, О.Л. Богініч, В.М. Вертугіна, К.І. Волинець та ін. Київ: ТОВ «АКМЕ ГРУП», 2021. 568 с.
  7. Організація дитячої ігрової діяльності в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: навчально - методичний посібник / За ред. Г.С. Тарасенко. Київ: Видавничий Дім «Слово», 2010. 320 с.
  8. Karuk I., Kolesnik K., Kryvosheya T., Pakhalchuk N., Pokhyla S. Trends of implementation of research - experimental activities in preschool educational institutions of ukraine in today’s conditions . SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION: Proceedings of the International Scientific Conference. Volume II, May 24th, 2024. 16 - 26.],
  9. keywords
  10. en
  11. play
  12. preschool education
  13. primary education
  14. child development
  15. pedagogy
  16. play activity
  17. uk
  18. гра
  19. дошкільна освіта
  20. початкова освіта
  21. розвиток дитини
  22. педагогіка
  23. ігрова діяльність