Формування міжнародного іміджу держави в епоху глобалізації
pdf

Ключові слова

Імідж, репутація, бренд, публічна дипломатія, культурна політика, економічна політика

Як цитувати

Неприцький, О. (2015). Формування міжнародного іміджу держави в епоху глобалізації. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Історія, 23, 178-183. https://doi.org/10.31652/2411-2143-2015-23-178-183

Анотація

В статті показані зміни, що відбулися у формах і методах створення міжнародного іміджу та репутації держави в публічній дипломатії, культурній та е економічній політиці наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття. Відбулась ліквідація державної монополії на зовнішню політику. Спостерігався перехід інструментарію формування іміджу та репутації із сфер маркетингу, брендінгу, паблік рілейшнз. Але, нові підходи наштовхувалася на бар’єри у вигляді стереотипів, міфів, дезінформації, що заважали побудові довірливих відносин.

pdf

Посилання

Kotler P., Haider D. H., Rein I. Marketing Places: attracting investment, industry, and tourism to cities, states, and nations / P. Kotler, D.H. Haider, I. Rein. – New York: Free Press, 1993. – 389 p.

Anholt S. Places. Identity, Image and Reputation / S. Anholt. – Palgrave MacMillan, 2010. – 179 p.

Dinni K. National Branding. Concepts, Issues, Practice / K. Dennie. – Oxford: Elsevier, Dook Aid

International, Sabre Foundation, 2008. – 289 p.

Качинська Н.О. Стратегія і тактика іміджевої політики сучасної держави: концептуальний та прикладний виміри: автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Н. О. Качинська; НАН України, Ін-т політ. і етнонац. дослідж. ім. І.Ф. Кураса. — К., 2011. — 15 с.

Терещук В. І. Електронний паблік рилейшнз як засіб формування зовнішньополітичного іміджу держави : автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.04. / В.І. Терещук; — Чернівці, 2008. — 20 с.

Цветкова Н.А. Программы WEB 2.0. в публичной дипломатии США / Н.А. Цветкова // США и Канада: политика, экономика и культура. – 2011. – № 3. – С.109-122.

Ryniejska-Kiełdanowicz M. Cultural Diplomacy as a Form of International Communication / M. Ryniejska-Kiełdanowicz // Institute for Public Relations. http://www.instituteforpr.org/wp-content/uploads/Ryniejska_Kieldanowicz.pdf

Неприцький О.A. Формування різномовних інформаційних просторі в і наслідки доступу до них українських громадян / О.A. Неприцький // Історія України. - №3 (403). – січень, 2005. – С. 5-6.

Misala J. Współczesne teorie wymiany międzynarodowej i zagranicznej polityki ekonomicznej / J. Misala. – Warszawa: Szkoła Główna Handlowa, 2003. – 419 s.

Zapała-Więch J. Polityka kreowania wizerunku państwa w oparciu o tożsamość narodową na przykładzie Polski i Irlandii / J. Zapała-Więch. – Rozprawa doktorska. Wydział Studiów Międzynarodowych i

Politycznych. Instytut Nauk Politycznych i Stosunków Międzynarodowych. – Archiwum UJ, Dokt. 2012/155. – Kraków, 2012. – 298 s.

Wang J. Effectively Managing National Reputation: Strategic Public Diplomacy Revisited / J. Wang. – Octowber, 2004. – 22 // Allacademic Research. – http://citation.allacademic.com//meta/p_mla_apa_research_citation/0/1/3/4/1/pages13418/p13418-1.php

Серегина Е. История Возникновения брендинга территорий / Е. Серегина // Advertology. Наука о рекламе. – https://www.advertology.ru/article81687.htm

Szondi G. Filary zarządzania reputacją: dyplomacja publiczna w Europie Wschodniej z perspektywy public relations / G. Szondi // Ociepka B. Dyplomacja publiczna. – Wrocław, 2008. – S.59-86.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Авторське право (c) 2015 Oleksandr Neprytskyi

Завантаження

##plugins.themes.healthSciences.displayStats.noStats##