Математика, інформатика, фізика: наука та освіта
Том 1 № 1 (2024)
Теорія і методика навчання математики, інформатики, фізики та астрономії

Методика навчання інформатики у профільній школі: аналіз посібників з вебтехнологій

Олена Косовець
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
Біографія
Олена Соя
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
Біографія
Ярослав Крупський
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
Біографія

Опубліковано 2024-06-20

Ключові слова

  • методика навчання інформатики, вибірковий модель “Веб-технології”, навчання учнів профільної школи

Як цитувати

Методика навчання інформатики у профільній школі: аналіз посібників з вебтехнологій. (2024). Математика, інформатика, фізика: наука та освіта, 1(1), 56-62. https://doi.org/10.31652/3041-1955-2024-01-08

Анотація

У роботі обговорено особливості змісту, структури та методики навчання вибіркового модуля «Веб-технології» для учнів профільної школи. Вивчення вебтехнологій у школі не лише забезпечує учнів базовими знаннями про створення вебсайтів та вебдодатків, але й сприяє розвитку критичного мислення, творчого підходу та технічних навичок, які є необхідними у сучасному цифровому світі. В статті здійснено аналіз основних навчальних матеріалів посібників для навчання старшокласників вебтехнологій, розкрито основні концепції вибіркового модуля та висвітлені основні проблеми, на які слід звернути увагу в процесі навчання. Розглянуті у статті навчальні посібники з вебтехнологій містять матеріал практичного спрямування, також автори прагнули подати короткий та змістовний теоретичний навчальний матеріал в достатньому обсязі для самостійного вивчення вибіркового модуля “Веб-технології” учнями профільної школи закладів загальної середньої освіти в умовах сучасності.

Завантаження

Дані завантажень поки не доступні.

Посилання

  1. Ісаєва Г. Метод проектів – ефективна технологія навчання. http://osvita.ua/school/method/technol/1415/
  2. Мельник Р. А. Програмування веб-застосувань (фронт-енд та бек-енд). Львів : Вид-во «Львівська політехніка», 2018. 248 с.
  3. Науман С., Ян Ю. Сінаппан С. Нові вебтехнології у вищій освіті: приклад включення блогів, подкастів та соціальних закладок у курс вебпрограмування на основі стилів навчання та технологічних переваг студентів. https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.12.4.98
  4. Нісімчук А.С., Падалка О.С., Шпак О.Т. Сучасні педагогічні технології: навч. посіб. К.: «Просвіта», 2000. 368 с.
  5. Пасічник В. В., Пасічник О.В., Угрін Д.І. Веб-технології та Веб-дизайн: підручник. Львів: «Магнолія 2006», 2018. 336 с.
  6. Пасічник О. Г., Пасічник О. В., Стеценко І. В. Основи веб-дизайну : навч. посіб. К.: Вид. група BHV, 2009. 336 с. https://school1k24.at.ua/10CLASS_WEB/OsnovyWebDis.pdf
  7. Речич Н. В. Інформатика: вебтехнології (вибірковий модуль для 10- 11 класів, рівень стандарту). Харків : Вид-во «Ранок», 2020. С. 64-70.
  8. Трофименко О. Г., Козін О. Б., Задерейко О. В., Плачінда О. Є. Веб-технології та веб-дизайн : навч. посібник. Одеса : Фенікс, 2019. 284 с. https://document.kdu.edu.ua/info_zab/061_75.pdf