№ 5 (2025)
Статті

ГАРМОНІЙНИЙ СИНТЕЗ ТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ І СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МУЗИЧНОМУ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ

Алла Владимирова
Херсонський державний університет, м. Херсон, Україна

Опубліковано 01-01-2025

Ключові слова

  • гармонійний синтез,
  • традиційні методи,
  • сучасні технології,
  • музичний розвиток,
  • особистість,
  • музична освіта
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

ГАРМОНІЙНИЙ СИНТЕЗ ТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ І СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У МУЗИЧНОМУ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ. (2025). Мистецтво в культурі сучасності: теорія та практика навчання, 5, 139-145. https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-17

Анотація

Метою статті є розкриття змісту понять «гармонійний» та «гармонічний», а також розгляд теоретичного аспекту поєднання традиційних музичних методів та інноваційних технологій для забезпечення якісної та ефективної музичної освіти. Означено методи, прийоми, форми та інноваційні технології, призначені для розвитку музичних здібностей особистості. Показано, що гармонійний синтез традиційних методів і сучасних технологій стимулює творчу активність, розвиває дослідницькі навички та вміння працювати в команді. Використання сучасних засобів, таких як спектрограми, караоке-програми, інтерактивні тренажери та віртуальні інструменти, доповнює традиційні методи. Підкреслюється, що успіх гармонійного синтезу залежить від професіоналізму педагога та його здатності творчо підходити до вибору освітніх методів. Висновки свідчать, що такий синтез є необхідною умовою для успішного розвитку музичної особистості, а постійний пошук нових способів поєднання методів і технологій є ключовим для якісної музичної освіти.

Завантаження

Дані завантажень поки не доступні.

Посилання

  1. Arystova , L. (2018). Metodyka muzychnoho navchannia ta vykhovannia [Methodology of musical teaching and upbringing]. Mykolaiv: Ilon. 404 [in Ukrainian].
  2. Bukhniieva, O. A., Bankul, L. D. (2019). Potentsial innovatsiinykh tekhnolohii u mystetskii osviti [The potential of innovative technologies in art education]. Innovatsiina pedahohika – Innovative pedagogy. URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019 /10/part_1/26.pdf [in Ukrainian].
  3. Vladymyrova, A. L. (2024). Osvitno - naukova sfera na Khersonshchyni v umovakh voiennykh dii: ruinatsiia ta sprotyv [Educational and scientific sphere in the Kherson region in conditions of military operations: destruction and resistance]. Tretii riven osvity v Ukraini: stanovlennia ta tendentsii: materialy ІХ/5 Mizhnarodnoi naukovo - praktychnoi konferentsii, 15 – 17 lystopada 2024 r., s. Svitiaz Shatskoho raionu Volynskoi oblasti – The third level of education in Ukraine: formation and trends: materials of the IX/5 International Scientific and Practical Conference, November 15 – 17, 2024, village of Svityaz, Shatsky district, Volyn region. Lviv – Torun: Liha - Pres. 152.
  4. Metody i pryiomy rozvytku intelektualnykh i tvorchykh zdibnostei uchniv pochatkovykh klasiv: metodychnyi posibnyk [Methods and techniques for developing intellectual and creative abilities of primary school students: methodical manual]. (2009) Compiled by M. P. Krylevets. Poltava: POIPPO, 92 p.
  5. Morshchakova, N. O. (2016). Muzychna tvorchist i sub’iektyvovanyi svit myttsia: kontekst kulturotvorennia [Musical creativity and the subjectivized world of the artist: the context of cultural creation]. Dialnet https://dialnet.unirioja.es/descarga/articulo/5708442.pdf
  6. Sakharova, O. (2021). Harmoniinyi chy harmonichnyi? [Harmonious or harmonious?]. Kultura slova – Culture of the word. Vyp. 94. 234 - 235.
  7. Shcho take tvorchist muzychna – muzychni terminy [What is musical creativity – musical terms]. Slovopediia – Slovopedia. URL: http://slovopedia.org.ua