№ 5 (2025)
Статті

НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ УМІНЬ АНСАМБЛЕВОГО СПІВУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА


Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, м. Київ, Україна
Біографія

Опубліковано 01-01-2025

Ключові слова

  • ensemble singing skills,
  • future teachers of music art,
  • individual - creative,
  • system - value,
  • transdisciplinary,
  • activity approaches
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ УМІНЬ АНСАМБЛЕВОГО СПІВУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. (2025). Мистецтво в культурі сучасності: теорія та практика навчання, 5, 36-43. https://doi.org/10.31652/3041-1017-2025(5-1)-04

Анотація

Мета статті полягає у висвітленні наукові підходи до формування умінь ансамблевого співу студентів факультетів мистецтв у процесі вокального навчання. Виокремлені індивідуально - творчий, системно - ціннісний, трансдисциплінарний, діяльнісний підходи дозволяють якнайповніше розкрити сутність означеної проблеми.

Завантаження

Дані завантажень поки не доступні.

Посилання

  1. Бевз Г. М. Трансдисциплінарний підхід у психологічних дослідженнях реформи освіти як складного явища. Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць. Серія «Соціальні та поведінкові науки». Київ, 2022. Випуск 22(51). С. 28 - 46, С. 31. Режим доступу: http://umo.edu.ua/socialjni - ta - povedinkovi - nauki - vipuski/zbirnik - naukovikh - pracj - visnik - pisljadiplomnoji - osviti - serija - socialjni - ta - povedinkovi - nauki - vipusk - 2251 - 2022. Дата звернення 17, 06. 2023
  2. Бичко І. В. Філософський енциклопедичний словник. Київ: Інститут філософії імені Григорія Сковороди НАН України: Абрис, 2002. 742 с.
  3. Інноваційні технології навчання в умовах модернізації сучасної освіти: монографія / за наук. ред. д. пед. н., проф. Л. З. Ребухи. Тернопіль : ЗУНУ, 2022. 143 с.
  4. Козир А. В. Федоришин В. І. Вступ до акмеології мистецької освіти: навч. - методич. посіб. Київ: Вид - во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. 263с.
  5. Kuutti Kari. Activity theory, transformation of work, and information systems design. Perspectives on activity theory. Publisher Cambridge University Press, 1999. pp. 360 - 376.
  6. Maslow A. H. Religions, values and peak - experiences. New York: Free Press of Glencoe, 1961. 208 p.
  7. Nardi B. A. Activity theory and human computer interaction. Context and Consciousness: Activity Theory and Human - Computer Interaction. Cambridge, Massachusetts: The MIT Press. 1996. pp. 1 - 8
  8. Rockefeller S. C. John Dewey: Religious Faith and Democratic Humanism. New York : Columbia University Press, 1994. 683 p.
  9. Rogers Carl. El camino del ser. Madrid : Publisher : Editorial Kair ó s, May 25, 2007. 200 p.
  10. Tkach M., Oleksiuk O., Bobyk L. Non - linear thinking strategies in post - non - classical higher art education: A synergistic concept Scientific Herald of Uzhhorod University, Series “Physics”, 2024. Т. 55. Режим доступу: https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/ 49211/1/M_Tkach_O_Oleksiuk_%20NLTSPCHAE_FMMH_KM MO.pdf Дата звернення 20.05. 2024
  11. Torrance E. P. The Nature of Creativity as Manifest in its. Testing Sternberg R.J. Cambridge: Cambridge Univ. Press, 1988, р. 32 - 75
  12. Twiss B. C. Managing technological innovation. London : Longman, 1980. 240 p.